رادينرادين، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

دوستت دارم

بزرگمرد کوچک من

1396/7/27 23:51
نویسنده : مامان
280 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازنین مرد کوچولوی مامان

فدای تو گل پسرم بشم که این روزا اوج شیرین زبونی و شیرین کاریهات هست ،منتها مامان گرفتار مدرسه و‌کار خونه و‌درس و تکلیف داداش میشه و فرصت ثبتشون رو پیدا نمیکنه. وقتی هم که فرصت پیدا بشه ، حافظه ش یاری نمیده.

من شرمنده ام عزیزم😘

کمتر از یک ماه و نیم دیگه ۴ سالت میشه و این روزها به شدت اصرار داری که بزرگ شدی. حتی من باید حواسم جمع باشه نگم بچه من و بگم فرزند من ،چون به سرعت تذکر داده میشه من بچه نیستم.

البته یه وقتایی هم که به نفعته که بچه باشی، میگی من بشه ام گناه دارم 😁😘😍 مثلا باید بخلم کنی، یا خسته میشم کیفت رو بیارم یا ...

تا ببینی مامان آمپر چسبونده سریع میگی باید حرفای خنده دار بزنی.

گاهی وقتا بعضی کارهایی که نمی پسندیدم رو در قالب قصه برات گفتم که متوجه بشی. ماشالله ترفند خودمو به کار میبری. اگه اشتباهی ازم سر بزنه میای قصه میگی برام ؛ یه روز یه بشه ای بود ،....

خوشششششششمممممممزززززززه ترینی عمر من😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

 

رادين تا این لحظه ، 3 سال و 10 ماه و 25 روز سن دارد :.

 

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دوستت دارم می باشد